Number of the records: 1  

Marketing

  1. Title statementMarketing / Vadim Peterka
    Personal name Peterka, Vadim (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataÚstí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 1995
    Phys.des.176 s.
    ISBN80-7044-116-X
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Sociálně ekonomická fakulta (other)
    Subj. Headings marketing * podnikání
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC339.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 632 g4212108190volný výběr P700 1995Date due 31 days
    S-SE 632 ch4212112050volný výběr P700 1995Date due 31 days
    Z-S 11584201914572sklad DDate due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.