Number of the records: 1
Marketing
Title statement Marketing / Vadim Peterka Personal name Peterka, Vadim (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 1995 Phys.des. 176 s. ISBN 80-7044-116-X Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Sociálně ekonomická fakulta (other) Subj. Headings marketing * podnikání Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.1 Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 632 g 4212108190 volný výběr P700 1995 Date due 31 days S-SE 632 ch 4212112050 volný výběr P700 1995 Date due 31 days Z-S 1158 4201914572 sklad D Date due 31 days
Number of the records: 1