Number of the records: 1  

Marketing od A do Z

  1. Title statementMarketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler
    Par.titleMarketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know
    Personal name Kotler, Philip, 1931- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Management Press, 2003
    Phys.des.203 s.
    ISBN80-7261-082-1
    Another responsib. Škapová, Hana (translator)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC339.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 19134212116334volný výběr P711 2003Date due 31 days
    S-SE 1913 a4212116437volný výběr P711 2003Date due 31 days
    S-SE 1913 c4212116439volný výběr P711 2003Date due 31 days
    Marketing od A do Z

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.