Number of the records: 1  

Marketing

  1. Title statementMarketing : základy a postupy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Josef Vaculík, Kateřina Kopřivová, Nikola Foret
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Computer Press, 2001
    Phys.des.162 s. : tab., grafy
    ISBN80-7226-558-X
    Edition Praxe personalisty
    EditionPraxe manažera
    Another responsib. Foret, Miroslav, 1946- (author)
    Foret, Nikola (author)
    Procházka, Petr (author)
    Vaculík, Josef, 1938-2013 (author)
    Kopřivová, Kateřina (author)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 005 * 339.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 17124212114269volný výběr P710 2001Date due 31 days
    S-SE 1712 a4212114270volný výběr P710 2001Date due 31 days
    S-SE 1712 b4212114271volný výběr P710 2001Date due 31 days
    S-SE 1712 d4212115504volný výběr P710 2001Date due 31 days
    S-SE 1712 c4212115505volný výběr P710 2001Date due 31 days
    Marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.