Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu vybrané firmy

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu vybrané firmy : [rukopis] František Růžička
    Personal name Růžička, František (dissertant)
    Issue data1997
    Phys.des.50 s., příl.
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Paclová, Jarmila (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings firmy * marketing
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC339.1 * 347.7
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 5424212106811sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.