Number of the records: 1  

Analytické východiska kupního rozhodovacího procesu spotřebitele a východiska pro marketingová rozhodnutí

  1. Title statementAnalytické východiska kupního rozhodovacího procesu spotřebitele a východiska pro marketingová rozhodnutí : [rukopis] Zdeněk Chmela
    Personal name Chmela, Zdeněk (dissertant)
    Issue data1998
    Phys.des.68 s., 9 s. příl. : tab., grafy, schema
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Bezděka, Zdeněk (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * spotřebitelé
    Form, Genre diplomové práce
    UDC339.1 * 366
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 1164212109416sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.