Number of the records: 1
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení
Title statement Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení [rukopis] / André Mašek Additional Variant Titles Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení Personal name Mašek, André, 1999- (dissertant) Issue data 2024 Phys.des. 71 : il., grafy, schémata, tab. Note Oponent Tomáš Siviček. Ved. práce Libor Měsíček Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Another responsib. Siviček, Tomáš (opponent)
Měsíček, Libor, jr. (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings digitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO Form, Genre bakalářské práce UDC (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280 Document kind Diploma theses
Number of the records: 1