Number of the records: 1
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Title statement Zákaznická spokojenost v LovoCafé / Šárka Hajná Personal name Hajná, Šárka, (dissertant) Production 2024 Phys.des. 67 listů : grafy Note Oponent Lucie Povolná. Vedoucí práce Marek Vokoun Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024 Another responsib. Povolná, Lucie (opponent)
Vokoun, Marek (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings spotřebitelské chování * sociologie spotřeby Subj. Headings zákaznická spokojenost Importance-Satisfaction model socioekonomické faktory nákupní chování customer satisfaction Imortance-Satisfaction model socioeconomic factors purchasing behavior Form, Genre bakalářské práce Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 366.1 * 316.334.2:366.1 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193639 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 15923 3300715923 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1