Number of the records: 1  

Zákaznická spokojenost v LovoCafé

  1. Title statementZákaznická spokojenost v LovoCafé / Šárka Hajná
    Personal name Hajná, Šárka, (dissertant)
    Production2024
    Phys.des.67 listů : grafy
    NoteOponent Lucie Povolná. Vedoucí práce Marek Vokoun
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024
    Another responsib. Povolná, Lucie (opponent)
    Vokoun, Marek (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings spotřebitelské chování * sociologie spotřeby
    Subj. Headingszákaznická spokojenost Importance-Satisfaction model socioekonomické faktory nákupní chování customer satisfaction Imortance-Satisfaction model socioeconomic factors purchasing behavior
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC366.1 * 316.334.2:366.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193639
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 159233300715923sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.