Number of the records: 1
Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Title statement Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu / Jaroslav Trkovský Personal name Trkovský, Jaroslav, (dissertant) Production 2024 Phys.des. 64 listů : grafy Note Vedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Vojtěch Kotrba Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024 Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
Kotrba, Vojtěch (opponent)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings sportovní marketing * marketingová komunikace Subj. Headings sportovní marketing sociální sítě marketingová komunikace sportovní klub Instagram Facebook sports marketing social media marketing communication sports club Instagram Facebook Form, Genre bakalářské práce Conspect 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení UDC 796.062:658.8 * 658.8:316.77 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193606 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 15917 3300715917 sklad C In-Library Use Only Vedoucí práce Čeněk CelerThesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016Another responsib.Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)Another responsib.Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
Number of the records: 1