Number of the records: 1  

Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu

  1. Title statementSociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu / Jaroslav Trkovský
    Personal name Trkovský, Jaroslav, (dissertant)
    Production2024
    Phys.des.64 listů : grafy
    NoteVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Vojtěch Kotrba
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024
    Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
    Kotrba, Vojtěch (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings sportovní marketing * marketingová komunikace
    Subj. Headingssportovní marketing sociální sítě marketingová komunikace sportovní klub Instagram Facebook sports marketing social media marketing communication sports club Instagram Facebook
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    UDC796.062:658.8 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193606
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 159173300715917sklad CIn-Library Use Only
    Note
    Vedoucí práce Čeněk Celer
    Thesis note
    Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016
    Another responsib.
    Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib.
    Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.