Number of the records: 1
Televizní zpravodajství jako paradox
Title statement Televizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství / Marek Lapčík Personal name Lapčík, Marek, 1973- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012 Phys.des. 333 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-244-3326-4 (brož.) Edition Kultura, média, komunikace Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií. Kultura, média, komunikace. Note V prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií Subj. Headings televizní zpravodajství * audiovizuální média * mediální komunikace * mediální obraz * diskurzivní analýza * television broadcasting of news * audiovisual media * communication in mass media * media coverage * discourse analysis Form, Genre monografie * monographs Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 070.431:654.197 * 316.774-028.26 * 316.772.4 * 316.776.3 * 801.73 * (048.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 41494/1 3300066628 sklad B Date due 31 days
Number of the records: 1