Number of the records: 1  

Televizní zpravodajství jako paradox

  1. Title statementTelevizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství / Marek Lapčík
    Personal name Lapčík, Marek, 1973- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012
    Phys.des.333 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-3326-4 (brož.)
    EditionKultura, média, komunikace
    Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií. Kultura, média, komunikace.
    NoteV prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií
    Subj. Headings televizní zpravodajství * audiovizuální média * mediální komunikace * mediální obraz * diskurzivní analýza * television broadcasting of news * audiovisual media * communication in mass media * media coverage * discourse analysis
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC070.431:654.197 * 316.774-028.26 * 316.772.4 * 316.776.3 * 801.73 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 41494/13300066628sklad BDate due 31 days
    Televizní zpravodajství jako paradox

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.