Number of the records: 1  

Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů

  1. Title statementJak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů / Filip Chaloupka
    Personal name Chaloupka, Filip, (dissertant)
    Production2023
    Phys.des.59 listů : grafy
    NoteOponent Michaela Jánská. Vedoucí práce Marek Vokoun
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2023
    Another responsib. Jánská, Michaela (opponent)
    Vokoun, Marek (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings internetový marketing * spotřebitelské chování * internetové sociální sítě
    Subj. Headingssociální sítě online marketing nákupní rozhodování spotřebitelé social networks purchasing decisions consumers
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:004.738.5 * 366.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189805
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 149143300714914sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.