Number of the records: 1  

Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení

  1. Title statementProblematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení = Issues of the development of metacognition in pupils with specific learning disabilities / Barbora Hamouzová
    Personal name Hamouzová, Barbora, (dissertant)
    Production2022
    Phys.des.78 listů : grafy
    NoteVedoucí práce Helena Vomáčková. Oponent Arnošt Smolík. Souběžný název v anglickém jazyce
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2022
    Another responsib. Vomáčková, Helena, 1958- (thesis advisor)
    Smolík, Arnošt (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra speciální a sociální pedagogiky (degree grantor)
    Subj. Headings specifické poruchy učení * metakognice * autoregulace učení
    Subj. Headingsmetakognitivní strategie metacognition metacognitive strategies selected learning disabilities
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect616.89 - Psychiatrie
    UDC616.89-008.43 * 159.95 * 159.95:165.242 * 159.953.5:159.923.5 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00185821
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 142403300714240sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.