Number of the records: 1  

Vliv značky Starbucks na nákupní chování

  1. Title statementVliv značky Starbucks na nákupní chování / Šárka Valčíková
    Additional Variant TitlesVliv značky na nákupní chování spotřebitelů
    Personal name Valčíková, Šárka, (dissertant)
    Production2022
    Phys.des.50 stran : grafy
    NoteOponent Václav Rybáček. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Another responsib. Rybáček, Václav (opponent)
    Kotrba, Vojtěch (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings spotřebitelské chování * nakupování
    Subj. Headingsnákupní chování vliv značky loajalita značky Starbucks káva spotřebitel buying behaviour influence of the brand brand loyalty coffee consumer
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC366.1 * 64.033 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187594
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 138853300713885sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.