Number of the records: 1  

Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky

  1. Title statementAnalýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož
    Personal name Brož, Šimon, (dissertant)
    Production2022
    Phys.des.53 stran : barevné ilustrace, grafy
    NoteVedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Jakub Žofčák
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Another responsib. Povolná, Lucie (thesis advisor)
    Žofčák, Jakub (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * hodnotový management
    Subj. Headingshodnotová strategie marketing pozice značky e-commerce value strategy marketing communication brand positioning
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 659.1 * 005:330.133.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187570
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 138923300713892sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.