Number of the records: 1  

Bringing creative teaching into the young learner classroom

  1. Title statementBringing creative teaching into the young learner classroom / Lynne Cameron and Penny McKay
    Personal name Cameron, Lynne, 1952- (author)
    Edition statementFirst published
    PublicationOxford : Oxford University Press, 2010
    Phys.des.103 stran : černobílé ilustrace ; 28 cm
    ISBN978-0-19-442248-2 (brožováno)
    EditionInto the classroom
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. McKay, Penny, 1948-2009 (author)
    Subj. Headings angličtina * studium jazyků * jazyková výuka * základní vzdělávání * English language * language learning * foreign languages * language teaching and learning * elementary school education * creative teaching
    Subj. Headingskreativní vyučování
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect811.111 - Angličtina
    UDC811.111 * 81'24 * 371.38 * 373.3 * 37.03 * 159.95 * (075)
    CountryVelká Británie
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 359943300058448CJP - Jelínková Mgr.In-Library Use Only
    KB 359943300064869volný výběr U201d 2010Date due 31 days
    Bringing creative teaching into the young learner classroom

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.