Number of the records: 1  

Vývoj marketingu boybandů a zapojení fanoušků do něj v důsledku rozvoje sociálních sítí

  1. Title statementVývoj marketingu boybandů a zapojení fanoušků do něj v důsledku rozvoje sociálních sítí / Tereza Bittnerová
    Personal name Bittnerová, Tereza, (dissertant)
    Production2020
    Phys.des.86 listů : barevné ilustrace
    NoteOponent Václav Krahulík. Vedoucí práce Ivana Ašenbrenerová
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2020
    Another responsib. Krahulík, Václav, 1966- (opponent)
    Ašenbrenerová, Ivana, 1966- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings popularizace hudby
    Subj. Headingsboyband chlapecká skupina marketing sociální síť fanouškovská základna social media fanbase fandom
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect78 - Hudba
    UDC78.05 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184432
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 122023300712202sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.