Number of the records: 1  

Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii

  1. Title statementVplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii / Michaela Ilková
    Personal name Ilková, Michaela, (dissertant)
    Production2020
    Phys.des.74 stran : barevné ilustrace
    NoteOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská. Název a text práce ve slovenském jazyce
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2020
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings internetový marketing * internetové sociální sítě * restaurace
    Subj. Headingsreklama zákazníci advertisement social media online-marketing restaurant customers
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:004.738.5 * 004.738.5:316.472.4 * 640.43 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languageslovenština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184010
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 123353300712335sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.