Number of the records: 1  

Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye tracking

  1. Title statementZkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye tracking / Jana Zekuciová
    Personal name Zekuciová, Jana, (dissertant)
    Production2021
    Phys.des.67 stran : barevné ilustrace, schémata
    NoteOponent Marek Vokoun. Vedoucí práce Julius Janáček
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021
    Another responsib. Vokoun, Marek (opponent)
    Janáček, Julius (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * sledování pohybu očí * přírodní léčiva
    Subj. Headings Ústí nad Labem (Česko)
    Subj. Headingseye tracking marketink tepelné mapy plakát heat maps poster
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 612.846:53.08 * 615.32 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186556
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 132353300713235sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.