Number of the records: 1
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Title statement Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce / Michaela Pavlovská Personal name Pavlovská, Michaela, (dissertant) Production 2021 Phys.des. 75 stran Note Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Lucie Povolná Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
Povolná, Lucie (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings marketingová komunikace * generace Z Subj. Headings inovace interní komunikace marketingový model AIDA spokojenost zákazníka maturitní ples generation Z innovation internal communication marketing model AIDA customer satisfaction prom ball Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 * 316.346.36-053.81 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186439 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 13239 3300713239 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1