Number of the records: 1  

Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce

  1. Title statementZvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce / Michaela Pavlovská
    Personal name Pavlovská, Michaela, (dissertant)
    Production2021
    Phys.des.75 stran
    NoteOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Lucie Povolná
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
    Povolná, Lucie (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * generace Z
    Subj. Headingsinovace interní komunikace marketingový model AIDA spokojenost zákazníka maturitní ples generation Z innovation internal communication marketing model AIDA customer satisfaction prom ball
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 316.346.36-053.81 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186439
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 132393300713239sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.