Number of the records: 1  

Werbesprache in der Mitte Europas

  1. Title statementWerbesprache in der Mitte Europas : Nationale Elemente in der Produktwerbung im Vergleich / Jörg Meier & Georg Schuppener
    Personal name Meier, Jörg, 1961- (author)
    PublicationÚstí nad Labem : Jan Evangelista Purkyně University, Faculty of Philosophy ; Wien : Praesens Verlag, 2018
    Phys.des.61 stran : ilustrace ; 19 cm
    ISBN978-80-7561-160-4 (Univerzita J.E.Purkyně ; brožováno)
    978-3-7069-0936-5 (Praesens Verlag ; brožováno)
    EditionBeiträge zur Fachdidaktik ; 2
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Schuppener, Georg, 1968- (author)
    Subj. Headings němčina * jazyková výuka * reklamní texty - Evropa střední * reklamní texty - jazykové aspekty * sociolingvistika * German language * language teaching and learning * advertising copy - Europe, Central * advertising copy - linguistics aspects * sociolinguistics
    Form, Genre příručky
    Conspect811.112.2 - Němčina
    UDC811.112.2 * 81'24 * 659.131.2 * 81'2/'44 * 81'27 * (4-191.2) * (048.8)
    CountryČesko ; Rakousko
    Languageněmčina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 336763300054950volný výběr U202k 2018Date due 31 days
    Werbesprache in der Mitte Europas

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.