Number of the records: 1  

Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

  1. Title statementPřístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu / Eva Dostálová, Jan Viktorin
    Personal name Dostalová, Eva (author)
    Edition statementVydání: první
    PublicationOpava : Slezská univerzita, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2020
    Phys.des.106 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7510-422-9 (brožováno) : neprodejné
    Note100 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Another responsib. Viktorin, Jan (author)
    Subj. Headings 2019-2020 * 2014-2020
    Subj. Headings specifické poruchy učení * integrovaná výchova a vzdělávání * podpůrná opatření (vzdělávání) * pedagogický výzkum - Česko - 2014-2020 * základní školy - Česko * learning disabilities * integrated education * supportive measures (education) * educational research - Czechia - 2014-2020 * elementary schools - Czechia
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC616.89-008.43 * 37.043.2 * 37.04 * 37.012 * 373.3 * (437.3) * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 333063300054351volný výběr K605 2020vypůjčený (Date due 31 days; until 06.05.2024)
    KB 333063300054352volný výběr K605 2020Date due 31 days
    Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu
    Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.