Number of the records: 1  

City branding

  1. Title statementCity branding : the ghostly politics of representation in globalising cities / Alberto Vanolo
    Personal name Vanolo, Alberto (author)
    Edition statementFirst issued in paperback
    PublicationNew York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018
    Phys.des.ix, 207 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-1-138-59515-6 (brožováno)
    EditionRoutledge research in planning and urban design
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Subj. Headings teritoriální marketing * rozvoj měst * obchodní značky * globalizace * místní hospodářství * města
    Subj. Headingsměstský marketing branding
    Form, Genre monografie
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    UDC658.626 * 316.422 * 352.073.5 * 711.4 * 352 * (048.8) * 332.146 * 711.4/.8
    CountrySpojené státy americké
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 331013300053863volný výběr P322 2018Date due 31 days
    City branding

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.