Number of the records: 1
Making sense of learning
Title statement Making sense of learning : a research-based approach : evidence to guide policy and practice, with an emphasis on secondary stages / Norman Reid, Asma Amanat Ali Personal name Reid, Norman (author) Publication Cham : Springer, [2020] Copyright notice date ©2020 Phys.des. xxi, 496 stran : ilustrace, grafy ISBN 978-3-030-53676-3 (brožováno) Edition Springer texts in education, ISSN 2366-7672 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Amanat Ali, Asma (author) Subj. Headings studium a výuka * učení * středoškolské studium Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 37.091.3 * 373.5/.6+377.1/.3 * (075.8) Country Švýcarsko Language angličtina Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 32623 3300053308 volný výběr K005 2020 Date due 31 days
Number of the records: 1