Number of the records: 1
Marketingová strategie lokálního produktu
Title statement Marketingová strategie lokálního produktu / Richard Červa Personal name Červa, Richard, (dissertant) Production 2019 Phys.des. 69 listů : ilustrace, grafy Note Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
Jánská, Michaela (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings marketingový management * internetový marketing * public relations Subj. Headings marketingová strategie akvizice zákazníků lokální marketing brand identity marketingový mix brand signature komunikační kanály online marketing marketing produktu marketing strategy customer acquisition local marketing marketing mix communication channels product marketing Form, Genre diplomové práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005 * 658.8:004.738.5 * 659.4 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00183359 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 11777 3300711777 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1