Number of the records: 1  

Marketingová strategie lokálního produktu

  1. Title statementMarketingová strategie lokálního produktu / Richard Červa
    Personal name Červa, Richard, (dissertant)
    Production2019
    Phys.des.69 listů : ilustrace, grafy
    NoteOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * internetový marketing * public relations
    Subj. Headingsmarketingová strategie akvizice zákazníků lokální marketing brand identity marketingový mix brand signature komunikační kanály online marketing marketing produktu marketing strategy customer acquisition local marketing marketing mix communication channels product marketing
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005 * 658.8:004.738.5 * 659.4 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00183359
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 117773300711777sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.