Number of the records: 1  

Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích

  1. Title statementFaktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích / Jan Vlach
    Personal name Vlach, Jan, (dissertant)
    Production2019
    Phys.des.97 stran : grafy, schémata
    NoteOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings internetový marketing * sociální sítě
    Subj. Headingsbusiness-to-business Facebook online marketing LinkedIn business-to-business social networks
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:004.738.5 * 316.472.4 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181932
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 111683300711168sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.