Number of the records: 1  

Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu

  1. Title statementFaktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu / Martina Šlechtová
    Personal name Šlechtová, Martina, (dissertant)
    Production2019
    Phys.des.64 stran, 9 nečíslovaných stran příloh : ilustrace, grafy, schémata + 1 CD
    NoteVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Petr Houdek
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
    Houdek, Petr (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky
    Subj. Headingspotraviny segmentace rozhodnutí zákazníka grocery segmentation customer decisions
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.346 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181922
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 111353300711135sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.