Number of the records: 1  

Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na 1. stupni základních škol

  1. Title statementNejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na 1. stupni základních škol / Tereza Lechnerová
    Personal name Lechnerová, Tereza, (dissertant)
    Production2019
    Phys.des.71 listů
    NoteVedoucí práce Ladislav Zilcher. Oponent Václava Tomická
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2019
    Another responsib. Zilcher, Ladislav (thesis advisor)
    Tomická, Václava (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (degree grantor)
    Subj. Headings speciální pedagogika * speciální vzdělávací potřeby * specifické poruchy učení * dyskalkulie
    Subj. Headingsmultisenzorický přístup výukové metody dyscalculia multisensory approach specific learning needs teaching methods
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC376 * 37.04 * 616.89-008.43 * 616.89-008.43:51 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181487
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 111033300711103sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.