Number of the records: 1  

Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou

  1. Title statementVliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou / Michaela Horáková
    Personal name Horáková, Michaela, (dissertant)
    Production2019
    Phys.des.82 listů : grafy
    NoteOponent Jan Janovec. Vedoucí práce Vlastimil Chytrý
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2019
    Another responsib. Janovec, Jan (opponent)
    Chytrý, Vlastimil, 1984- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings poznávání * autoregulace učení * metakognice * matematické myšlení
    Subj. Headingsmatematika sebehodnocení Rogersova teorie školní věk metacognition mathematics self-evaluation Rogers theory school aged
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC159.953.5:159.923.5 * 159.95 * 159.95:165.242 * 51:165 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179697
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 107863300710786sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.