Number of the records: 1  

Technické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn

  1. Title statementTechnické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn / Jiří Dostál, Alena Hašková, Mária Kožuchová, Jiří Kropáč, Milan Ďuriš, Jarmila Honzíková a kol.
    Personal name Dostál, Jiří, 1980- (author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2017
    Phys.des.273 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-244-5238-8 (vázáno)
    EditionMonografie
    Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Hašková, Alena (author)
    Kožuchová, Mária, 1950- (author)
    Kropáč, Jiří, 1949- (author)
    Ďuriš, Milan (author)
    Honzíková, Jarmila, 1958- (author)
    Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (publisher)
    Subj. Headings základní vzdělávání * technická výchova * předmětová didaktika * informační a komunikační technologie ve vzdělávání * odborné vzdělávání * učitelé základních škol * pedagogická evaluace * elementary school education * technical education * teaching school subjects * information and communication technologies in education * vocational education * elementary school teachers * educational evaluation
    Form, Genre kolektivní monografie * collective monographs
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC373.3 * 377:62 * 37.016.026 * 37.0:004 * 377 * 373.3.011.3-051 * 37.011/.012 * (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 256343300042752volný výběr D003 2017Date due 31 days
    Technické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.