Number of the records: 1  

Teorie, management a marketing služeb

  1. Info** Document on Order **
    Title statementTeorie, management a marketing služeb / Marie Hesková
    Personal name Hesková, Marie, 1948- (author)
    Edition statement2., přeprac. a dopl. vyd.
    Issue dataČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015
    Phys.des.182 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-87472-80-4 (brož.)
    EditionVysokoškolská učebnice
    Ser.statement/add.entryVysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Vysoká škola evropských a regionálních studií
    Subj. Headings služby * ekonomika služeb * management * marketing * service industries * economics of services * management * marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC338.46 * 005 * 658.8 * (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Teorie, management a marketing služeb

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.