Number of the records: 1  

Reklama

  1. Title statementReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
    Personal name Horňák, Pavel, 1953-2023 (author)
    Edition statementVydanie druhé, rozšírené a prepracované
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018
    Phys.des.398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-87500-94-1 (vázáno)
    NoteNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (publisher)
    Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace * dějiny reklamy * reklama a propagace - etické a morální aspekty * advertising * communication in marketing * history of advertising * advertising - ethical and moral aspects
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 658.8:316.77 * 659.1(091) * 17 * (048.8)
    CountryČesko
    Languageslovenština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 249573300041511volný výběr P750 2018Date due 31 days
    Reklama

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.