Number of the records: 1  

Sportovní marketing

  1. Title statementSportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz
    Personal name Kunz, Vilém, 1974- (author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2018
    Phys.des.173 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-0560-1 (brožováno)
    EditionExpert
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství * sports and society * sports marketing * sports organization * corporate social responsibility * corporate sponsorship
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    UDC796/799:316.72/.75 * 796.062:658.8 * 796/799:061 * 005.35 * 338.246.027 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 241783300040385volný výběr X500 2018Date due 31 days
    KB 241783300064782volný výběr X500 2018Date due 31 days
    Sportovní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.