Number of the records: 1  

Business-to-business marketing

  1. Title statementBusiness-to-business marketing : relationships, networks & strategies / Nick Ellis
    Personal name Ellis, Nick, 1960- (author)
    PublicationOxford : Oxford University Press, 2011
    Phys.des.xxvii, 351 stran
    ISBN978-0-19-955168-2 (brožováno)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings marketing - teorie * průmyslový marketing * přímý marketing * marketing * industrial marketing * marketing - theory
    Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC339.138 * 658.849.2 * (075.8)
    CountryVelká Británie
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 239343300039971FSE - Povolná L. Ing.In-Library Use Only
    KB 239343300064043volný výběr P500 2011Date due 31 days
    KB 239343300064044volný výběr P500 2011Date due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.