Number of the records: 1  

Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE

  1. Title statementMarketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE / Jan Hron
    Personal name Hron, Jan, (dissertant)
    Production2017
    Phys.des.66 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2018
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * neziskové organizace * sociální podniky * podporované zaměstnávání
    Subj. Headingsčajovna zákazník chráněné pracoviště tearoom customer non-profit organization sheltered workplace
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * 334.012.44 * 364-787.4 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179631
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 93153300709315sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.