Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
Title statement Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Edition statement První vydání Publication Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Phys.des. 1 online zdroj (118 stran) : ilustrace, portréty ISBN 978-80-246-3124-0 (online ; pdf) 978-80-246-3075-5 (brožováno) Note KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Halada, Jan, 1942- (editor) Subj. Headings marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional) Form, Genre elektronické knihy * terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Country Česko Language čeština URL Odkaz na elektronický dokument EBSCO Document kind ELECTRONIC RESOURCES Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info EK 271 3300995271 elektronické knihy online
Number of the records: 1