Number of the records: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. Title statementMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Phys.des.1 online zdroj (118 stran) : ilustrace, portréty
    ISBN978-80-246-3124-0 (online ; pdf)
    978-80-246-3075-5 (brožováno)
    NoteKNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Halada, Jan, 1942- (editor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional)
    Form, Genre elektronické knihy * terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLOdkaz na elektronický dokument EBSCO
    Document kindELECTRONIC RESOURCES
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    EK 2713300995271elektronické knihyonline
    Marketingová komunikace a public relations

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.