Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
Údaje o názvu Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Fyz.popis 1 online zdroj (118 stran) : ilustrace, portréty ISBN 978-80-246-3124-0 (online ; pdf) 978-80-246-3075-5 (brožováno) Poznámky KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (editor) Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional) Forma, žánr elektronické knihy * terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Odkaz na elektronický dokument EBSCO Druh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info EK 271 3300995271 elektronické knihy online
Number of the records: 1