Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
Title statement Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Edition statement První vydání Publication Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Phys.des. 1 online zdroj (118 stran) : ilustrace, portréty ISBN 978-80-246-3124-0 (online ; pdf) 978-80-246-3075-5 (brožováno) Note KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Halada, Jan, 1942- (editor) Subj. Headings marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional) Form, Genre elektronické knihy * terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Country Česko Language čeština URL Odkaz na elektronický dokument EBSCO Document kind ELECTRONIC RESOURCES Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info EK 271 3300995271 elektronické knihy online
Number of the records: 1