Number of the records: 1  

Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace

  1. Title statementMarketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace / Ondřej Zuna
    Personal name Zuna, Ondřej, (dissertant)
    Production2017
    Phys.des.167 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Julius Janáček
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Janáček, Julius (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings herní konzole * marketingový výzkum
    Subj. Headingsmarketingová strategie marketingový mix Playstation Xbox video game console marketing strategy
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC004.388.4 * 658.8:005.52 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176944
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 81853300708185sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.