Number of the records: 1  

Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele

  1. Title statementSubliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele / Veronika Ábelová
    Personal name Ábelová, Veronika, (dissertant)
    Production2017
    Phys.des.84 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Václav Houžvička. Oponent Tomáš Barták
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Another responsib. Houžvička, Václav, 1949- (thesis advisor)
    Barták, Tomáš (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace
    Subj. Headingspodprahová reklama subliminální reklama psychologie reklamy skrytá reklama vizuální reklama statická obrazová podprahová reklama advertising subliminal advertising psychology of advertising hidden advertising visual advertisement static visual subliminal advertising
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176906
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 81773300708177sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.