Number of the records: 1
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Title statement Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele / Veronika Ábelová Personal name Ábelová, Veronika, (dissertant) Production 2017 Phys.des. 84 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD Note Vedoucí práce Václav Houžvička. Oponent Tomáš Barták Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017 Another responsib. Houžvička, Václav, 1949- (thesis advisor)
Barták, Tomáš (opponent)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings reklama a propagace Subj. Headings podprahová reklama subliminální reklama psychologie reklamy skrytá reklama vizuální reklama statická obrazová podprahová reklama advertising subliminal advertising psychology of advertising hidden advertising visual advertisement static visual subliminal advertising Form, Genre diplomové práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176906 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 8177 3300708177 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1