Number of the records: 1  

Facebook jako účinný reklamní nástroj

  1. Title statementFacebook jako účinný reklamní nástroj / Tomáš Kellner
    Personal name Kellner, Tomáš, (dissertant)
    Production2017
    Phys.des.58 listů, 11 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent David Fišer
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Fišer, David (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * internetové sociální sítě * Facebook
    Subj. Headingsreklamní kampaně Google PPC online reklama advertising campaigns online advertising
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171657
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 81993300708199sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.