Number of the records: 1  

Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

  1. Title statementMarketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná
    Personal name Šťastná, Kamila, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.59 s (10 075 znaků) : il., grafy, tab.
    NoteVed. práce Helena Michajlovská. Oponent Michaela Jánská
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Michajlovská, Helena (thesis advisor)
    Jánská, Michaela (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. HeadingsMarketingový mix konkurence marketingový výzkum SWOT analýza Marketing tools rival marketing inquiry SWOT analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165817
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.