Number of the records: 1  

Metakognice a metakognitivní strategie jako teoretické a výzkumné konstrukty a jejich využití v moderní pedagogické praxi

  1. Title statementMetakognice a metakognitivní strategie jako teoretické a výzkumné konstrukty a jejich využití v moderní pedagogické praxi / Jaroslav Říčan
    Personal name Říčan, Jaroslav (author)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationMost : Hněvín, 2016
    Phys.des.310 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-86654-39-3 (vázáno)
    Note200 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Subj. Headings 2011-2020
    Subj. Headings vzdělávání * autoregulace učení * autonomní učení * metakognice * empirický výzkum - Česko - 2011-2020 * základní školy - Česko - 2011-2020 * žáci - Česko - 2011-2020 * education * self-regulated learning * learner autonomy * metacognition * empirical research - Czechia - 2011-2020 * elementary schools - Czechia - 2011-2020 * learners - Czechia - 2011-2020
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC37.0 * 159.953.5:159.923.5 * 37.091.015.3 * 159.95:165.242 * 303.025 * 373.3 * 373.3.011.3-052 * (437.3) * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 182673300031458volný výběr K800 2016Date due 31 days
    KB 182673300031459volný výběr K800 2016Date due 31 days
    KB 182673300052851volný výběr K800 2016Date due 31 days
    KB 182673300054672volný výběr K800 2016Date due 31 days
    Metakognice a metakognitivní strategie jako teoretické a výzkumné konstrukty a jejich využití v moderní pedagogické praxi

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.