Number of the records: 1  

Manifesto

  1. Title statementManifesto : works by students and graduates of the Studio of Glass in Prague / texts: Tulga Beyerle, Rony Plesl, Adam Štěch ; photos: Hynek Alt ; translation: Jana Marie Preiss = Manifest : práce studentů a absolventů Ateliéru skla v Praze / texty: Tulga Beyerle, Rony Plesl, Adam Štěch ; fotografie: Hynek Alt ; překlad: Jana Marie Preiss
    Par.titleManifest
    Varying form of titleManifesto - works by students and graduates of the Studio of Glass in Prague
    Manifest - práce studentů a absolventů Ateliéru skla v Praze
    Personal name Beyerle, Tulga (author)
    Edition statementFirst edition = Vydání první
    PublicationPrague : Academy of Arts, Architecture & Design, 2015
    Phys.des.25 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 31 cm + 1 list (24 x 17 cm) + errata
    ISBN978-80-87989-11-1 (brožováno)
    NoteKatalog byl vydán při příležitosti konání výstavy Manifest. Práce studentů a absolventů Ateliéru skla v Praze, Uměleckoprůmyslové muzeum v Drážďanech - zámek Pillnitz, 4.9.-1.11.2015. 1500 výtisků
    Another responsib. Plesl, Rony, 1965- (author)
    Štěch, Adam, 1986- (author)
    Alt, Hynek, 1976- (photographer)
    Preiss, Jana Marie (translator)
    Another responsib. Vysoká škola uměleckoprůmyslová. Ateliér skla (author)
    Staatliche Kunstsammlungen Dresden (organizer of meeting)
    Subj. Headings Vysoká škola uměleckoprůmyslová. Ateliér skla
    Subj. Headings 21. století
    Subj. Headings umělecké sklo - Česko - 21. století * umělecké předměty ze skla - Česko - 21. století * art glass - Czechia - 21st century * glass art work - Czechia - 21st century
    Form, Genre studentské práce * katalogy výstav * student papers * exhibition catalogs
    Conspect74 - Kresba. Umělecká řemesla
    UDC748 * 748.05 * (437.3) * (079)371.27 * (083.824)
    CountryČesko
    Languageangličtina ; čeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 175923300030324volný výběr T523 2015Date due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.