Number of the records: 1  

Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014

  1. Title statementAnalýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014 / Jan Červinka
    Personal name Červinka, Jan, (dissertant)
    Production2016
    Phys.des.61 listů : barevné ilustrace
    NoteVedoucí práce Pavel Maškarinec
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta, 2016
    Another responsib. Maškarinec, Pavel, 1975- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (degree grantor)
    Subj. Headings volby * volební kampaň * politický marketing
    Subj. HeadingsSlovenská republika elections election campaigns political marketing Slovak Republic
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect324 - Volby, volební kampaně, referenda
    UDC324 * 324:342.849.2 * 32.019.5:659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173112
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 72873300707287sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.