Number of the records: 1  

Vnímání značky Astor českými spotřebiteli

  1. Title statementVnímání značky Astor českými spotřebiteli / Aneta Škvorová
    Personal name Škvorová, Aneta, (dissertant)
    Production2016
    Phys.des.99 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Petr Brázda
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016
    Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings kosmetické přípravky * reklama a propagace * spotřebitelé
    Subj. Headingsznačka image brand management Astor dekorativní kosmetika positioning marketingový mix SWOT analýza marketingový výzkum dotazníkové šetření Chí-kvadrát test brand color cosmetics marketing mix SWOT analysis marketing research survey Chi-square test
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC665.5 * 659.1 * 366-05 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174123
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 66493300706649sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.