Number of the records: 1
Vnímání značky Astor českými spotřebiteli
Title statement Vnímání značky Astor českými spotřebiteli / Aneta Škvorová Personal name Škvorová, Aneta, (dissertant) Production 2016 Phys.des. 99 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD Note Vedoucí práce Petr Brázda Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016 Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings kosmetické přípravky * reklama a propagace * spotřebitelé Subj. Headings značka image brand management Astor dekorativní kosmetika positioning marketingový mix SWOT analýza marketingový výzkum dotazníkové šetření Chí-kvadrát test brand color cosmetics marketing mix SWOT analysis marketing research survey Chi-square test Form, Genre diplomové práce Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 665.5 * 659.1 * 366-05 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174123 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 6649 3300706649 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1