Number of the records: 1  

Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin

  1. Title statementVliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin = The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice / Tomáš Pyšný
    Personal name Pyšný, Tomáš, (dissertant)
    Production2015
    Phys.des.70 listů : grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Čeněk Celer
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * kupní síla * obchod s potravinami
    Subj. Headingsmédia purchase decision-making process advertisement groceries
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC659.1 * 339.133.3 * 339.166:663/664 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171821
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 50853300705085sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.