Number of the records: 1
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin
Title statement Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin = The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice / Tomáš Pyšný Personal name Pyšný, Tomáš, (dissertant) Production 2015 Phys.des. 70 listů : grafy + 1 CD Note Vedoucí práce Čeněk Celer Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings reklama a propagace * kupní síla * obchod s potravinami Subj. Headings média purchase decision-making process advertisement groceries Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 659.1 * 339.133.3 * 339.166:663/664 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171821 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 5085 3300705085 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1